Phili - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Phili - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Phili

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

04 September 2008 | Verenigde Staten, Philadelphia

Hallo Allemaal,

even snel een berichtje met antwoorden tussen door.

Die extra foto ruimte is absoluut niet nodig. Niet dat we geen foto's hebben gemaakt, juist wel, op dit moment zitten we al op 382 foto's. Zijn er vast een hoop dubbel, want we lopen met 2 toestellen rond. Vaak wil ik een foto maken en dan heeft Wout de camera. Dat hebben we zo maar opgelost. Maar waarom geen extra ruimte? De foto's zijn veels te groot. Ik zal er een aantal op hyves zetten. Voor diegene die geen hyves hebben, SORRY. Maar wel een excuus om snel foto's te komen kijken als we thuis zijn.

Vandaag hebben we dus de auto opgehaald. We hadden een Fullsize (Chevrolet Impala) gehuurd, maar deze was niet meer beschikbaar. De vraag was of we tevreden zouden zijn met een Small SUV. Tja waarom niet.
Toen kwam er een licht blauwe Hyundai Tucson voor rijden. Zag er prima uit en daar konden we ons al zien rijden de komende dagen. Konden want toen de koffers er in lagen zagen we dat er geen hoedenplank in zat. Of te wel de koffers zouden steeds in het zicht liggen. Daar hadden we niet zo'n trek in. Wout ging weer naar binnen en even vragen of ze een afdekking hadden of dat er eventueel een andere mogelijkheid is. Na wat bellen en rondvragen werd en wat geroepen. Wout had geen idee wat maar het was geen Fullsize maar een Premium klasse. 2 klasse hoger. Ik srond buiten te wachten en er kwam ineens een super dikke wagen voorrijden. Echt zo'n foute Pimp my Ride bak. Wijnrood metallic, chromen velgen, chromen grepen, beige leer.
Een Mecury Sable. Hier verdrink je in. Maar wat een gave bak. Wij vermaken ons wel de komende dagen.

Nu gaan we lekker slapen en morgen gaan we The Streets of Philadelphia verkennen.

Groetjes Wout & Suus

• 04 September 2008 - 12:10

Hilge:

Gaaaaaaf zo'n bak! Echt Amerika!!!!

• 04 September 2008 - 22:20

Albert En Henriette:

Net terug van de verjaardag van Joyce. Nog ff vlug kijken op jullie site. Zullen we ruilen met de Fabia. Leuk toch zo'n echte gabber bak! Veel plezier en tot hoors. Good night!

• 05 September 2008 - 09:29

Mar:

Goede tips zeg!!! geweldig!! ik blijf je volgen!!!
    Zoen van ons!