Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Disney - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Disney

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

15 September 2008 | Verenigde Staten, Orlando

Hoi Allemaal,

zo eindelijk zijn we een beetje bijgekomen.
We genieten erg hier in Orlando. Weer is super, lekker warm.
Gisteren zijn we in Disney's Hollywood Studio's geweest. Het was wel erg druk, maar ja het was dan ook zondag. Toen we 's avonds in het hotel kwamen waren we ook behoorlijk me in de benen.
Vandaag het grote werk: Magic Kingdom.
Veel achtbanen en weer een wildwaterbaan. Als het weer zo bloedheet is gaan we er toch wel in.

Gelukkig geen last van de orkaan gehad. Het heeft hier gisteravond wel even geregend aan de straten te zien en in de verte zagen we het ook omweren, maar wij hebben niks gemerkt.

Wij genieten erg. Gaan we nog een paar daagjes doen en dan zit het er weer op.

tot snel
liefs Wout & Suus

• 15 September 2008 - 17:54

Jet:

Nou trek je portemonnee maar open Wout. Dat zal je wel weer wat dollars kosten.Want ze zal wel weer veel zien,wat ze nog niet heeft.En geen nat pak gehaald?Hier verders alles oke.

• 15 September 2008 - 18:22

Mar:

Hee meid! Zo ik ben weer bijgelezen en uitgelachen, je schrijft het zo mooi op, alsof ik een spannend boek zit te lezen! Wat een verhalen, vooral van de Yankees! (en weer een goede tip?!! Gijs had al gekeken of er een top wedstrijd was!!)
    We gaan zeker proberen naar een musical te gaan ik begreep dat mama mia speelde dus wie weet krijg ik Gijs zover om mee te gaan! (in the rich men's world aha all the thing's I can do!)
    Afijn wij zijn nu op net de laatste voorbereidingen aan het treffen, het komt nu met rasse schreden dichterbij! We hebben er heel veel zin in, gek he!!!
    Lieve lui, geniet lekker nog en goede reis naar huis!!
    Liefs en een zoen

• 16 September 2008 - 19:19

All-in:

Leuk om zo van jullie te horen.
    Fijn dat het goed met jullie gaat en dat jullie genieten.
    De PS3 doet het fantastisch en eht stuur zit er nog op.
    helaas wat instelling verwijderd en aangepast voor internet. suus zit nachten achter elkaar achter de PS3 en ben daarom ook blij als hij weer gewoon weer terug kan naar delfgauw. hoop jullie snel weer te zien. P.s. als je nog ergens een lekkere sigaar op de kop kan tikken ;)