Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Orlando

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

14 September 2008 | Verenigde Staten, Orlando

Eindelijk goed nieuws uit ROTTERDAM.
EXCELSIOR, LALALALALA.....
Kunnen ze in Den Bosch nog steeds niet zeggen. ;-)
Dit kunnen we wel gebruiken na een zeer Rotte mdag en nacht.
Na het dagje wel, was het me ook het nachtje wel. De metro liep dus onder ons hotel door en dat hebben we gemerkt ook. Elke 5 minuten een metro. 's nachts iets minder frequent. Maar o zo irritant. Links tegen over onze kamer zat een bar. Open tot 04.00 uur, tijd voor ons om op te staan. Op onze gang lagen alleen maar Russen en die zijn echt niet stil als ze naar bed gaan. Dan draait de hotel schoonmaker ook nog eens de buitenkraan open, die precies bij ons raam zit. Heel vervelend geluid. We hadden uit eindelijk ook geen wekker nodig. Om half 4 hadden we het allebei gehad. Na 100 keer wakker te zijn geworden zijn we maar op gestaan. Bed was ook al beroerd.
Langzaam hebben we onze spullen gepakt en zijn we maar naar het vliegveld gereden. Inchecken, ontbijten en wachten op het vliegtuig. Met een kleine 20 min vertraging vlogen we weg.
2 uur en 5 min vliegen.
In orlando hebben we onze nieuwe rental op gehaald. We hadden een Ford Mustang Cabrio gehuurd. Ja, Mars echt waar. Maar die was er niet meer. We kregen een andere cabrio een Pontiac Solstice. Zo maken we wat mee deze vakantie. Maar ook met deze auto was iets mis. 1 klein detail. Bij het registreren vroegen wij al of ie groot genoeg was voor onze 2 koffers. Ja jullie zijn maar met 2 dus dat moet lukken. Nou mooi niet dus. Een 2 zitter, met geen kofferbak en geen achterbank (logisch bij een 2 zitter). Dit ging niet werken. Andere auto. Cabrio's waren er niet meer. Hebben wij weer. Uiteindelijk rijden we nog met een Ford Mustang, maar nu met hardtop. Een dichte wel te verstaan.
Ach we betalen nu ook een stuk minder.
Daarna naar Disney gereden. Jippie we zijn er.
Eerst Animal Kingdom en daarna naar Epcot. Was helemaal goed. Ik zal jullie niet vervelen met alle 8banen die we geahd hebben. Wel een lachertje voor jullie. We gingen in de River Rapids. Zeg maar Pirana. We zaten met 9 in een boot en Wout en ik waren al aan het kijken welke kant het zwaarste was. Bovenaan zagen we dat er beneden een fontein stond te spuiten en ja hoor Wout en ik er recht op af. Nog hopen dat de boot zou draaien, maar dat gebeurde helaas niet. Meteen bij de 1e afdaling was ik drijf nat. Of zoals ze hier zeggen soaked. Het kwam ook niet meer goed. De man tegenover mij kwam niet meer bij. Maar hij was nog niet klaar met lachen of hij krijg dezelfde fontein. Wie het laatst lacht, ...

Bloed heet was het wel vandaag en dus erg blij dat we af en toe de schaduw op konden zoeken. Zal morgen wel weer zo zijn (hopen we). Goed insmeren en veel water drinken. Dan komen we de dag wel door. Morgen gaan we naar Disney Hollywood Studio's.
Sunita ik zal Mickey een dikke knuffel van je geven en ik heb alweer 1001 dingen gezien die ik wil kopen. Maar ik heb iets voor jou gezien. Dat neem ik mee. Weet zeker dat je dat veel gaat gebruiken. Wat het is??? Dat zie 1 nov wel.

Groetjes alle en tot later

Wout en Suus

• 14 September 2008 - 06:51

Kees Sr.:

Hoi Suus en Wout,

jammer van die metro en de cabrio's, maar in Florida is zoveel te zien dat je dat snel zal vergeten! Leuk voor ons is dat alles zo herkenbaar is en we het bijna weer opnieuw herbeleven. Geniet ervan.
    Feyenoord heeft met 5-0 gewonnen van Volendam.
    groetjes van Mariet en Kees

• 14 September 2008 - 10:17

Jet:

Zo nu ben ik aan de beurt. Het water van de fontein was toch wel een verfrissing? Maar goed dat doe je geen tweede keer.Wel vervelend dat er met de auto steeds wat mis gaat. Sunita heel veel plezier in de USA. Hebben jullie nog wat van de orkaan Ike gemerkt? Geniet nog van jullie laatste dagen in The States en tot schrijfs. xx van Jet en Ap.

Faaienoort: KAMPIOEN!!!!

• 15 September 2008 - 06:11

Marijke:

Wat een narigheid allemaal. We zagen Willem Lust al druipend van de regen in NY op de avond van jullie yankee bezoek. We begrepen dus al dat het voor jullie erg nat zou worden, maar aflasten is toch wel erg sterk. Jammer van jullie auto. We hopen dat de laatste dagen veel positiever zullen verlopen en jullie kunnen zeggen,lest best. Nog veel plezier en groeten ook namens Karel,
    Marijke

• 15 September 2008 - 08:59

Sunita:

Ha daar,

Jammer dat het niet gelukt is met de Yankees.
    Heb je wel je geld terug gehad.

Maar ja hopelijk maat disney een hoop goed.

Jammer dat het er bijna op zit.
    Ik begin me nu klaar te maken voor vertrek.
    Op de heen weg heb ik een stopover in washington en op de terug weg in chicago.
    Ben benieuwt.

Laat je wel een krabbel achter voor ik weg ga

Ge niet nog van die daagjes die jullie hebben.

• 18 September 2008 - 13:03

Daphne:

wij uit den bosch kunnen heel goed lalalalalala zeggen hoor!!

:-P!!