New York deel 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu New York deel 2 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

New York deel 2

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

03 September 2008 | Verenigde Staten, New York

Hallo Allemaal,

Het is hier nu woensdag 3 sept, 12.15 uur. Bij jullie 6 uur later en dus 18.15 uur 's avonds.
Zojuist een flinke wandeling door Central Park gemaakt. Grappig pap dat wij het ook over jou zweetdruppels hadden voor we jouw berichtje lazen. Heb een foto genmaakt met mij van de map van Central Park en uiteraard ook van de Verano Brug.
Gisteren waren we echt vroeg op pad. 08.15 stonden we al buiten en namen we de metro naar Macy's. Daar waren we net voor 9en. Macy's waqs nog dicht. Aan de overkant een ontbijtje genomen en toen naar Empire State building. Gelukkig geen wachtrij. Mooi uitzicht. Daarn asnel door Macy's gelopen, wat een groot warenhuis. Daarna de metro gepakt richting 59th street. Daar wilde we naar de Disney Store (uiteraard kan ik het niet laten) en naar de grootste speelgoedwinkel. We zijn blijven hangen in Abercrombie & Fitch op 5th Ave. Wat een mooie winkel, groot en supermooie kwaliteit kleding. Maar liefst anderhalf uur rondgelopen. Met onze taseen vol zijn we maar naar het hotel gegaan. Daarna weer terug naar 5th Ave, want de Disney Store moest natuurlijk nog bezocht worden. Snel nog een lens gekocht voor de camera en daarna naar Rockefeller Centre. Top of the Rock , bij zonsondergang. Het uitzicht is hier mooier dan op het Empire State building.
Over een kleine 2 uur gaan we onze auto ophalen en langzaam naar Philadelphia rijden. Helaas zit NY er dan weer op. We zouden hier nog wel 2 weken kunnen blijven.

Tot het volgende bericht.
Liefs en een dikke knuf
Wout & Suus

  • 03 September 2008 - 17:09

    Youri En JoAnne:

    Hella Hella..
    Goed om te horen dat jullie het super vet hebben!!!!

    Wij hebben nu ook mooi tijd om wat aan het huisje te doen en natuurlijk jullie verhalen in de gaten houden....

    Keep Up The Good Stuff...and we are watching u haha

    Groetjes Youri en JoAnne

  • 03 September 2008 - 18:45

    Albert En Henriette:

    Ja ja NY is en blijft een mooie stad. Van alles te zien en te beleven. Ze zeggen niet voor niets: NYC the city that never sleeps. Zal ik extra foto ruimte kopen? Misschien wel leuk, dan kunnen jullie wat extra foto's plaatsen. Want ik heb begrepen dat jullie nu maar 10 foto's kunnen plaatsen. Of heb ik het mis. Ik hoor graag. De groetjes uit Drunen van Jet en Ap.

  • 03 September 2008 - 19:29

    Hilge:

    Fijn dat jullie zo genieten! Zorg je wel dat jullie koffers nog dicht kunnen?
    We willen nu natuurlijk ook foto's zien!! Die zullen wel geweldig mooi zijn met die nieuwe lens. Ik vind het wel een goed idee van Albert om meer fotoruimte te kopen......

  • 03 September 2008 - 20:18

    Sunita:

    He daar,

    Nu ik jullie zo hoor praten wil ik weer naar NY.
    Hoop dat je straks als je terug bent het zelfde gevoel heb als ik als ik ook maar iets van NY zie.

    Geniet ervan dan kunnen we in nov weer samen lekker nagenieten.

    see you later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter & Susanne

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 19206

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Texas, New Orleans and NY

19 Augustus 2012 - 02 September 2012

Canada

11 Oktober 2010 - 25 Oktober 2010

Amerika 2010

11 Oktober 2009 - 25 Oktober 2009

Amerika 2009

31 Augustus 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: