Laatste uurtjes - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Laatste uurtjes - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Laatste uurtjes

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

17 September 2008 | Verenigde Staten, Orlando

Hai people,

ons laatste berichtje vanuit de States (voor nu). We hopen dat we nog eens terug mogen.
Vandaag zijn we naar Universal Studios geweest. En wederom weer nat. Vandaag was het erg bewolkt, maar nog steeds erg warm.
Morgen inpakken en naar het vliegveld. Tussenlanding in Memphis.
Donderdag weer terug op Nederlandse bodem. Geen hamburgers en friet voorlopig.

We gaan ons klaar maken voor de nacht. We spreken of zien jullie allemaal vast snel weer.

Groetjes Wout & Suus

• 17 September 2008 - 05:19

Hilge En Co.:

Hoi Wout en Suus!
    Van ons nog een laatste bericht om jullie een hele fijne vlucht naar huis te wensen! Hopelijk kunnen jullie een beetje slapen en hebben jullie nog een paar nieuwe films te zien.
    Bedankt voor jullie uitgebreide reisverslagen (vooral Suus natuurlijk). We hebben er erg van genoten.
    We zijn blij dat jullie morgen weer thuis zijn. Tot morgen!

• 17 September 2008 - 06:41

Kees En Mariet:

Hoi Suus en Wout,

geniet nog even van al het amerikaanse gedoe en een veilige thuisvlucht.
    tot gauw Mariet en Kees

• 17 September 2008 - 07:15

Jet:

een goede vlucht,en veilig thuis komen.We spreken je donderdag weer.xx

• 17 September 2008 - 17:05

Youri En JoAnne:

Goede terug reis!!! en we zien elkaar snel weer om jullie verhalen te zien en te horen...

ons laatste weekje vakantie is ook alweer aangebroken...time flies when u having fun...

seeya
    Youri en JoAnne

• 17 September 2008 - 20:40

Mars En Suus:

Hoi ook vanuit Boxtel willen we jullie even een fijne en veilige vlucht wensen. Tot snel.

Mars en Suus