New York City - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu New York City - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

New York City

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

01 September 2008 | Verenigde Staten, New York

New York in een woord: ONBESCHRIJFBAAR.

Wat een mooie stad.
Gisteren (31-08) hier aangekomen. Na het inchecken in het hotel gelijk de stad in gegaan. De straat uit en naar recht meteen Broadway op en 2 blokken verder ligt Times Square.
Wat een licht, wat een indrukken. De energie rekening van New York kan zeker omlaag.

Vanmorgen vroeg uit de veren en op naar Statue of Liberty. De kaartjes voor de boot en de toegang hadden we al gereserveerd inline. Dat scheelde weer een wachtrij. We hadden de boot van kwart voor 10. Op Liberty Island was het inmiddels al druk aan het worden. Gelijk de rij maar in. Na 1 uur wachten waren wij eindelijk aan de beurt om de 156 treden te beklimmen. Het was de moeite waard. Van Liberty zie je boven niet zo heel veel. Eenmaal weer beneden heb je een schitterend zicht. Veel foto's gemaakt. Toen we weer terug waren in Battery Park stond er een wachtrij van anderhalf uur voor de boot. Kleine tip van onze zijde, neem de allereerste boot.
Daarna zijn we naar Ground Zero geweest. Wat een indruk brengt dat met zich mee. Je staat naar een gatte kijken met hijskranen, maar als je door je hoofd laat gaan wat er zich daar allemaal heeft afgespeeld, dan krijg je echt kippevel.
Later meer.

Groetjes Wout en Suus

  • 02 September 2008 - 06:02

    Sunita:

    He daar vakantiegangers,

    Veel plezier zo te lezen zal dat zeker lukken.
    Hou me op de hoogte

    Sunita

  • 02 September 2008 - 19:17

    Albert Van Bemmel:

    Hoi Suus en Wout,

    Ik ben blij dat jullie NY te gek vinden. Ik blijf het een fantastische stad vinden. Veel plezier en ik hoop dat jullie een leuke foto maken van de plaats waar ik mijn laatste (marathon) zweetdruppels heb verloren!! Groetjes uit Drunen van J + A

  • 02 September 2008 - 19:19

    Albert Van Bemmel:

    Hoi Suus en Wout,

    Ik ben blij dat jullie NY te gek vinden. Ik blijf het een fantastische stad vinden. Veel plezier en ik hoop dat jullie een leuke foto maken van de plaats waar ik mijn laatste (marathon) zweetdruppels heb verloren!! Groetjes uit Drunen van J + A

  • 02 September 2008 - 20:47

    Marijke:

    Leuk wat van jullie te horen en dat het allemaal goed gaat. Hier gaat het ook prima alleen het weer laat ons in de steek. Morgen komen Rene en Hannie eten. Gezellig. Veel plezier nog en tot schrijvens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter & Susanne

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 19185

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Texas, New Orleans and NY

19 Augustus 2012 - 02 September 2012

Canada

11 Oktober 2010 - 25 Oktober 2010

Amerika 2010

11 Oktober 2009 - 25 Oktober 2009

Amerika 2009

31 Augustus 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: