Nog eventjes - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Nog eventjes - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Nog eventjes

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

06 Augustus 2008 | Nederland, Delfgauw

Langzaam aan begint 31 aug dichterbij te komen. Inmiddels zijn we al aardig ingelezen in alle wetenswaardig en bezienswaardigheden van Amerika.
Zo hebben we al een aardig programma in elkaar gezet voor de dagen in New York. Er valt zoveel te zien dat we toch een beetje een planning hebben gemaakt en indeling, zodat we niet kris kras door New York gaan.
We nemen de laptop mee, maar ben toch een beetje bang dat het moeilijk wordt om elke dag een berichtje te posten. Ik hoop via deze weg jullie op de hoogte te kunnen gaan houden van al onze ontdekking en belevingen.

Groetjes Wout & Suus

  • 09 Augustus 2008 - 19:21

    Albert Van Bemmel:

    Wij (Fredje en ik) sliepen destijds in het Edison Hotel in 47th street, op 2 minuten lopen van Broadway. De start van onze marathon was op de bekende Verrazano-Narrows bridge. Winnaar van deze marathon (1996) was de Italiaan Giacomo Leone, in een tijd van 02.09.54. Ik liep de marathon in ruim 4 uur, maar dit was voor mij het mooiste en leukste moment uit mijn leven. Uiteraard op sport gebied!! Deze marathon had ik nooit willen missen. Dus als jullie in de buurt komen van deze brug of Central Park, denk dan ff aan mij en aan Fredje. Veel plezier!

  • 10 Augustus 2008 - 14:43

    Suus:

    Hoi Paps, bedankt voor je leuke reactie. Wij vroegen ons al af hoelang het nu geleden was voor jou. Wij zitten bij Central Park om de hoek, dus dat gaan we zeker bezoeken. Ik had 12 jaar geleden niet durfen denken dat ik ook nog eens naar NY zou gaan. ik zal een foto van het hotel en de brug maken voor je.
    Liefs Suus

  • 10 Augustus 2008 - 14:56

    Youri:

    heee hee leuk zo´n weblog...zal hem zeker in de gaten houden want ben wel benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken...in iedergeval alvast een fijne vakantie beter vroeg dan te vroeg toch...

    groetjes

  • 11 Augustus 2008 - 21:01

    De Buren:

    Wij waren er anderhalve maand voor de inmiddels alom bekende datum.
    We wilden nog een mooie foto laten zien van Inge die de Twin Towers op de hand houdt, maar het uploaden van foto's is kennelijk alleen voor de vakantiegangers zelf.

    Groetjes en veel plezier in the big apple.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter & Susanne

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 19107

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Texas, New Orleans and NY

19 Augustus 2012 - 02 September 2012

Canada

11 Oktober 2010 - 25 Oktober 2010

Amerika 2010

11 Oktober 2009 - 25 Oktober 2009

Amerika 2009

31 Augustus 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: