Voorbereiding - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Delfgauw, Nederland van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

16 Juni 2008 | Nederland, Delfgauw

Langzaam zijn alle voorberiedingen getroffen. De vluchten zijn geboekt. De auto is geregeld. De hotel-overnachtingen zijn geboekt.
Toegangkaartjes zijn bijna allemaal al geboekt.

Zondag 31 augustus is het zover. 's Middags zullen we het vliegtuig naar New York JFK pakken. Vanuit New York gaan we vervolgens naar Philadelphia, Washington, Pittsburgh, Cleveland, Niagara Falls, Syracuse, Scranton en vervolgens weer New York. Daar zullen we 's avonds een wedstrijd van de Yankees gaan bekijken.
's Morgens vliegen we naar Orlando waar we nog een paar dagen DisneyWorld mee nemen. (hoe kan 't ook anders)
17 september vliegen we terug en 18 september zullen we weer voet op Nederlandse bodem zetten.

Voordat het zover is gaan we nog een hoop opzoeken op internet en ons lekker maken aan de reisverslagen van andere.

Tot snel
Wout & Suus