Let's go Predators - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Let's go Predators - Reisverslag uit Nashville, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Door: W & S

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

15 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Nashville

Let's go Predators, make some noise!!

Weer een leuke ervaring rijker.
Gisteravond hebben wij een ijshockey wedstrijd bijgewoond. Nashville Predators - St. Louis Blues.
Eindstand 4-3

Na 3 keer 20 min blijven de spelregels nog wel moeilijk. We hebben getracht er wat van te begrijpen, maar dat valt nog niet mee. Wel leuk om zo'n wedstrijd bij te wonen. Ook hier net zoals bij de basketbalwedstrijd vorig jaar vermaak tussendoor. Zowel tijdens de wedstrijd als in de pauze's. Die overigens 17 minuten duren.
Het eerste doelpunt scoorden WE binnen 2 minuten. We kwamen dus niet voor niks.

Nashville is een leuke en gezellige stad. Veel meer vertier dan Memphis. Helaas hebben we hier niet genoeg tijd om er meer van mee te krijgen.

Nu aan het ontbijt en dan op naar Knoxville. HIer zitten we 2 nachten. Morgen staat Smokey mountains op het program en vandaag een rustige dag.

Kees SR: volgend jaar samen naar Memphis dan? En Hans dit keer wel in het vliegtuig?

Mar: Balen van de auto zeg. Sterkte.

Iedereen een goed weekend en tot het volgende verhaal.

Gr. W&S

ps
He has the puck,
He scores the goal,
You suck

• 15 Oktober 2010 - 19:40

K&M:

Zoals we van jullie gewend zijn ook nu weer gezellige reisverhalen. We kunnen ons heel goed voorstellen hoe jullie het maken. Nog veel OT's gezien? Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag de kids gehad en nu slapen ze hier. Zo te lezen hebben jullie prima weer. Hier is het erg regenachtig en het wordt echt al herfst. Geniet dus van jullie vakantie. we zien uit naar de volgende aflevering van jullie reisverslag. Groetjes!

• 15 Oktober 2010 - 20:54

Zusje:

Nog stoere hockeyers daar voor mij? Neem er 1 mee ;-P

• 16 Oktober 2010 - 13:19

Sunita:

he sportfanaten,

bij te horen dat het een leuke ervaring was.

Even iets anders. Ik ga maandag voor 3 wken naar suriname ik ben dan weer terug op 4 november en dan jippie naar Disney. maandag 8 november ga ik weer werken.
    spreek je dan.

veel plezier ik lees de verhalen wel als ik daar internet heb.

• 16 Oktober 2010 - 19:53

Henriette En Albert:

Hallo Suus en Wout,

Wij zijn weer terug in het land. Hebben een leuke tijd gehad op Kreta en het was lekker warm. Tussen de 25 en 30 graden, met een uitschieter naar 34. Dus dat was goed uit te houden. Het was voor ons een grote verrassing om te horen dat Wout op 10-10 de hand van Suus heeft gevraagd. Maar.... voor ons een hele leuke verrassing die we niet hadden verwacht. Nogmaals proficiat en we horen graag wanneer de bruiloft is. Leuk om ook weer jullie verhalen te lezen over alle belevenissen in The States. Heel veel plezier samen en geniet er maar van. Groetjes uit een koud en regenachtig Drunen. Dikke kus.