Geen Witte Huis voor ons - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Geen Witte Huis voor ons - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Geen Witte Huis voor ons

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

07 September 2008 | Verenigde Staten, Washington

Hoi Allemaal,

Nou het was me het dagje wel gisteren. Zoals ik schreef was Hanna aan land gekomen en dat hebben we gemerkt ook. Toen we uit ons hotelkamer raam naar buiten keken, leek de hoeveelheid regen nog wel mee te vallen. Dus na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en wilde we naar Washington DC gaan. Wel met de auto ipv de metro,, zodat als het heel erg slecht zou worden we meteen konden schakelen naar plan B. Shopping Mall. Toen we buiten kwamen regende het zo hard en het waaide ook nog eens verschrikkelijk hard. Geen goed idee om naar DC tegaan. Jammer geen Witte huis voor ons. We hadden er de avond er voor al langs gereden, maar met de auto kom je niet dichtbij. Jammer, helaas meteen over naar plan B. Outlet Shopping Mall. We hebben daar een aardige tijd doorgebracht en goed rond gekeken wat we zouden willen kopen. Het meeste zullen we pas kopen in Orlando, zodat onze koffers op de binnenlandse vlucht niet te zwaar zullen zijn. Toen we rond half 6 in ons hotel aankwamen was de lucht alweer blauw en hield de regen op. Mooi. Terug naar plan A. Snel de auto weer in en op naar Washington DC. We hebben de toeristische route met de auto gereden. Het zou immers over anderhalf uur alweer donker worden. Eerst maar langs Washington Monument. De grote vierkante toren recht tegenover het Witte Huis. Het was te laat om er nog in te gaan. Daarna naar het Witte Huis. Toch wel indrukwekend. Maar het is maar een huis. Gek dat iedereen zich zo staat te vergapen aan een huis. Er zijn mooiere huizen, maar ja hier woont de machtigste man ter wereld.
Met de auto verder naar Lincoln Memorial. Wat waren we nu blij dat we dit pas aan het einde van de dag deden. De zonsondergang gaf een mooie belichting op het Washington Monument en het Capitol.
Is de dag toch nog goed gekomen.

De auto rijdt terug gerekend 1 op 11. Vrij netjes voor zo'n grote bak.
Mijn auto rijdt dat ook.

Rein & Leen laten jullie even weten hoe Lionel Richie is geweest. Ben erg benieuwd.

Pap of Kees laten jullie oma ook de berichtjes lezen?

Groetjes allemaal en tot schrijfs.

Liefs Wout & Suus

• 07 September 2008 - 14:53

Mars En Suus:

Hey ontdekkingsreizigers,

Gisteren van jullie pa deze site doorgekregen. Wisten niet dat jullie dat hadden. Maar leuk om jullie reis zo te volgen en gelukkig dat Hanna toch niet al te veel invloed heeft gehad daar. Blijven jullie natuurlijk volgen nu;)

Dikke x Mars en Suus

• 07 September 2008 - 16:19

Kees Sr.:

Hoi Suus en Wout,

Jammer van het White House, maar jullie hebben gelukkig andere mooie objecten in DC gezien!In Orlando is ook een mooie shopping mall, dus een nieuwe koffer aanschaffen. ook wij zullen oma de berichten laten lezen. Goeie reis verder en tot horens. Mariet en Kees

• 07 September 2008 - 20:39

Albert En Henriette:

Jammer van al die regen, maar gelukkig toch nog Het Witte Huis gezien. Zijn vandaag een happie wezen eten met oma en een stukkie toeren naar België. Is vandaag niet in Drunen geweest, omdat haar been nog niet wil wat zij wil. Dus wij naar Oisterwijk geweest!! We laten haar van de week alles lezen, op de verjaardag van Kees Jr. Daar gaan we woensdag ook ff naar toe. Nou, groetjes en heel veel plezier. Tot hoors. EN.... dat was ik vergeten te vertellen Excelsior staat aan kop, helemaal alleen. Mooi he. Groetjes A+J