Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Whistler

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

27 Augustus 2012 | Canada, Whistler

Vandaag reden we van Kamloops naar Whistler.
De reis ging voorspoediger dan verwacht. Het landschap is nog steeds even mooi. Van bergen tot aan boerderijen, we hebben alles gehad vandaag.
Whistler is een echte wintersport plaats. Een beetje te vergelijken met Val Thorens en Avoriaz. Het is er erg deuk hier in het dorpje. Er wordt veel op de mountainbike gereden hier in de zomer maanden. Vandaag dus ook. Een erg gezellig plaatsje waar we hopelijk ooit in de winter mogen komen.
Morgen laten we de wintersport plaatsen achter ons en gaan we verder naar het Westen. We gaan naar Tofino op Vancouver island. Een stuk regenwoud door en natuurlijk de oceaan. Met hopelijk weer wildlife, maar dan in het water.

Groeten Wout & Suus

• 27 Augustus 2012 - 12:24

Henriette En Albert:

Hoeveel kilometers hebben jullie intussen gereden?

Laatste nieuws: Graafschap-Feyenoord 1-2

Groetjes uit Drunen

P.S. Zijn gisteren met Gisela en familie een dagje naar Rotterdam geweest. Erg gezellig. Met de Spido, bakkie koffie in New York, happie eten in 't Haantje en bezoekje aan Kinderdijk. Vandaag gaan ze naar 020. Gisela vroeg of ik vandaag ook mee ging naar 020. Haar duidelijk gemaakt dat dat geen goed plan is!!! Ik heb de eer aan me zelf gehouden.