Victoria en Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Victoria en Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Victoria en Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

31 Augustus 2012 | Canada, Vancouver

Vanuit Tofino zijn we woensdag naar Victoria gereden. Het was weer een lange rit. Met veel regen onderweg. Rond voer uur waren we in Victoria. We zijn de stad even ingegaan maar alles ging om 18.00 of zelfs om 17.00 uur. Victoria is een leuke stad op het eerste gezicht.

Vandaag hadden we de trip naar Vancouver op het programma staan. Voor dat we van Vancouver Island naar het vaste land gaan, stoppen we eerst bij Butchart Gardens. Een grote bloementuin in een oude groeve gemaakt.
Hierna gingen we naar de boot. We waren eigenlijk 2 uur te vroeg. We hadden de boot van 15.00 uur gereserveerd, maar waren al om 12.15 uur. (je moet een uur van te voren aanwezig zijn). Gelukkig mochten we mee met de boot van 13.00 uur. Reserveren was eigenlijk niet nodig.
Na anderhalf uur varen waren we op t vaste land. Nog een half uur en we zijn in Vancouver.
Vancouver is een mooie schone stad, van wat we nu gezien hebben. We hebben hier heerlijk gegeten en gaan morgen de stad maar eens goed verkennen.

Dante, we hebben slangen gezien!!!! Twee kleintjes maar toch slangen. Hadden wij niet verwacht. We hebben zelfs een foto gemaakt voor je. Die houdt je tegoed. Kan met mijn telefoon geen foto plaatsen en kan met de laptop niet op internet. We hebben teveel apparaten voor internet. Thuis laat ik de foto wel zien.

Tot snel

• 31 Augustus 2012 - 10:11

Henriette En Albert:

Geniet er nog maar lekker van. En neem wat warmte mee, want hier regent het al de hele morgen. Vandaag slechts 18 graden. Ga vandaag waarschijnlijk het record verbreken in tatatatattataaaaaaaa. Ik probeer dus 5 rondjes in Theater Carnaval te blijven zitten. Groetjes uit Drunen en jullie nog lekker even een heel lang weekend relaxen. Houdoe.

• 31 Augustus 2012 - 10:21

Henriette En Albert:

Nieuwe spits Feyenoord, week te laat!

Feyenoord is in zijn zoektocht naar een spits uitgekomen bij voormalig AZ-speler Graziano Pellè. De lange Italiaan staat onder contract bij Parma, maar lijkt daar niet in de plannen voor te komen.

Diverse Italiaanse website's maken melding van Feyenoords belangstelling voor Pellè. Het nieuws zou op tv-station Sky Italia zijn bevestigd. De 27-jarige Pellè is nog in het bezit van een meerjarig contract bij Parma, maar hoeft bij de middenmoter niet op veel speelminuten te rekenen.

Parma verhuurde de overbodige Pellè vorig jaar aan Sampdoria, maar daar kwam de voormalige jeugdinternational ook al niet veel in actie. Tussen 2007 en 2011 speelde Pellè met wisselend succes in Nederland bij AZ.

• 01 September 2012 - 10:25

Femke:

Door ab zijn bericht te lezen, heb ik waarschijnlijk gehele dag het liedje in mijn hoofd....tatatatatatatatataaaa! Haha Ben wel benieuwd of vijf keer is gelukt Ab!

Ben ook wel benieuwd naar de slang! wat voor één was het?
    Hier schijnt de zon vandaag weer, wel ook bewolking, maar beter dan gisteren! was net herfst en ik had slippers aan...Brrr Thuis snel sokken aan gedaan. zo naar den haag, lunchen en shoppen met Fennie. Gaan wij ook weer snel doen Suus als je terug bent. Wout, je mag altijd mee! En een leuke vak voor november uitzoeken, want door jullie vakantie verhalen, wil ik OOK op vak!! Hihi

Eerst jullie nog genieten! Zit wel goed!

dikke kus