Veilig aangekomen - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Memphis, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: W & S

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

12 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Memphis

Hallo Allemaal,

het is hier 20.15 en bij jullie alweer een nieuwe dag 03.15 's cohtends. Jullie liggen waarschijnlijk allemaal lekker te slapen. Wij proberen nog even te rekken. Ben doodmoe van de nacht die ik bijna niet geslapen heb.
Voor diegene die het nog niet vernomen hebben. Zondagavond 10-10-10 om 10 over half 10 heeft Wout gevraagd of ik met hem wil trouwen. Nou dat wil ik wel. Ik heb dus JA gezegd. Heb daarna bijna niet geslapen en de hele nacht met een smile van oor tot oor in bed gelegen. Vandaar dat ik nu op ben.

We hebben een goede vlucht gehad. Hier aangekomen is alles ook snel verlopen. We zijn net terug van een wandeling door Memphis. Het is een beetje leeg en verlaten hier. Veel verval. Het is vandaag Columbus Day en voor een feestdag er rustig op straat. We hebben net gegeten een een Local pub. Morgen gaan we de stad eens goed verkennen. We hebben een aantal dingen op het lijstje staan wat we hier graag willen zien en doen. Waaronder naar Graceland.

Maar dat horen jullie morgen dan wel weer.

Gr. van ons

• 12 Oktober 2010 - 03:23

Nozem:

!!! wow das goed nieuws man!! jullie gaan trouwen!! super super vet!!

en zeker wel een mooi moment om het te vragen, goed gedaan wout!

heel veel plezier daar in the usa en we houden de reisverslagen weer scherp in de gaten !

• 12 Oktober 2010 - 05:52

Mar En De Mannen:

Wouw!!!! Wat een goede aktie!!! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!!! Echt te gek!! Wat zal dit een speciale reis worden!! Het is nu 750 en wij zitten aan ontbijt... En ik lees het net voor en de mannen vinden het ook erg leuk!! Rolph wilde je voice mail al in spreken ; leuke trouwdag.... Haha !! Nou wij gaan vaart maken!! Dikke zoen van ons!!!

• 12 Oktober 2010 - 06:22

Kees&Mariet:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, geniet ervan en we lezen het wel! Nogmaals Proficiat en we kijken nu al uit naar 2 grote feesten in 2011. groetjes

• 12 Oktober 2010 - 13:49

Fem:

Snel terug komen jullie!!! Jurk uitzoeken!!! hihi Geniet heerlijk met z'n tweeen en Suus, ik verwacht jou op alle foto's met een Big Smile!!

dikke kus ook van Steef

• 12 Oktober 2010 - 14:15

Jansen En Co.:

WOUW,WAT ROMANTISCH!!!!!
    Wouter je bent in aanzien gestegen naar nummer 1:-)))) Gefeliciteerd!!!!
    Echt heel leuk nieuws, de tamtam staat op volle toeren volgens mij. Heel veel genieten samen en lekker ontspannen. Dikke zoenen vanuit Delfgauw

• 12 Oktober 2010 - 14:18

Jansen En Co:

Elvis nog tegen het lijf gelopen?

• 12 Oktober 2010 - 14:18

Jansen En Co:

Elvis nog tegen het lijf gelopen?

• 12 Oktober 2010 - 18:54

Leony :

hey wout en suus

alsnog een hele fijne vakantie, ik ga je verslagen bij houden. en vind het super dat jullie gaan trouwen, had ik nooit verwacht van wout. we gaan jasmine snel leren lopen, haha. ze is vandaag naar het ziekenhuis geweest, foto voor der heupjes, maar alles was goed. en marcel wil weten hoe het bij elvis was? groetjes van ons

• 13 Oktober 2010 - 08:49

Sunita:

Echt geweldig ben er zelf nog steeds niet overheen.
    En net als jij heb ik ook de heledag met jullie in mijn gedachten zitten glimlachen van oor tot oor.

Op naar een datum