Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Vertrek en aankomst - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Vertrek en aankomst

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

06 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Dallas

Zondag 05 pakt waren we vroeg wakker. De wekker zou om 06.00 uur gaan, maar om half 6 waren we al klaar wakker, klaar voor de vakantie. Wout z'n moeder kwam ons ophalen om 7 uur om ons naar Schiphol te brengen. We waren mooi op tijd. Als je naar de States vliegt vragen ze om 3 uur voor vertrek aanwezig te zijn. Op Schiphol een heerlijk ontbijten genomen, nog wat geshopt en toen was het al boarding tijd. Niet meer zo streng als een paar jaar geleden, maar je wordt nog wel steeds goed gecontroleerd.

Na een vlucht van 10.00 uur kwamen we aan op de luchthaven van Dallas, Fort Worth. Plaatselijke tijd is 14.00 uur. Wij hebben 7 uur tijdsverschil met Nederland. De douanecontrole ging lekker vlot, koffers waren er snel. Op naar Alamo voor de huurauto. We hebben een mooie Cadillac SRX. voor de auto liefhebbers maar even googlen. We willen altijd graag een Amerikaanse auto. Europees en Japans kan bij ons ook.
Omdat we nog behoorlijk fit waren en het nog lekker vroeg in de middag was, zijn we met de auto wat sightseeing gaan doen. Binnen 5 minuten zeiden we tegen elkaar, we zijn weer thuis! Wat voelt het toch goed om in dit land te zijn. Rond 18.00 uur waren we in ons hotel. Plaatselijke Rolls Roys dealer heeft hier goede zaken gedaan. Stonden er wel 8 op een rij met chauffeur. We hebben lekker Mexicaans gegeten bij The Iron Cactus. Verbazend goed eten, erg vriendelijk personeel, maar dat is het hier allemaal. Tegen half 9 begonnen de oogleden toch wel zwaar te worden. Maar dat mag ook wel, in Nederland was het inmiddels half 4 's nachts. Om 04.00 uur waren we klaar wakker.

We gaan zo maar eens kijken wat het ontbijt te bieden heeft.
Vandaag staat JFK centraal. Naar het museum en kijken waar hij dood geschoten is.

Tot later.

• 06 Oktober 2014 - 18:09

Sunita:

He daar, blij te horen dat jullie goed zijn aangekomen, en nog blijer dat ik weer lekker op de hoogte ben wat jullie gaan doen en wat jullie hebben gedaan. Have fun, ik weet dat dat geen probleem is.

• 06 Oktober 2014 - 18:42

Femke:

Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben!! Fijn dat jullie je thuis voelen. Maar hier blijft echt thuis hoor! Emigreren mag echt niet!!! Hihi
    Geniet ervan lieverds, jullie verdienen het. Liefs!

• 06 Oktober 2014 - 21:58

Jet En Appie:

Goed te horen dat alles naar wens is. Even gekeken op google, mooie vette auto. Ik zal het vrijdag moeten doen met een CityGo of een Fabia. Maar dat is ook mooi, ik ben snel teveden. Jullie heel veel plezier, geniet van alles en we spreken snel. En voor Susanne en Sunita: met Disney gaat het niet zo goed, Disney World gaat sponsoren / lappen! Maar liefst 1 miljard Dollar!!! Mensen vinden de entreeprijzen te hoog, het is niet meer in verhouding en er komen te weinig nieuwe attracties. Groetjes uit Drunen.