Dag 5: reisdag - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Dag 5: reisdag - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Dag 5: reisdag

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

10 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Houston

Vandaag zijn we van New Braunfels naar Houston gereden. Wederom een reisdag. Met wat stops onderweg voor de nodige shop momenten. Vandaag ook wat bewolking en een hele kleine regenbui gehad. 2 minuten wel te verstaan. Was daarna wel erg klam buiten, hoge lucht vochtigheid.
In Houston aangekomen was het heel erg druk bij het hotel. Stonden in de file om in te checken. Begrepen er eerst niks van, totdat we allemaal meisjes met gekleurd haar of pruiken en felle kleding zagen lopen. Katy Perry treedt hier vanavond op. Wij hadden ook nog naar kaartjes gekeken toen we nog thuis waren, maar voor de leuk was het te duur. Is twee avonden achter elkaar dus kunnen morgen ons lol weer op. Hoop dat ze als ze straks terug komen van het concert een beetje stil doen.

Reinier veel plezier in Parijs. Jammer dat Wout niet mee kan.
Leony succes met het kinderfeestje, zie graag de foto's van Prinses Anna en prinsesje Anna.
Albert, Austin is niet van het automerk, dat is Britts.
Voor de rest natuurlijk ook een heel fijn weekend en tot snel.
Wout en Suus

• 11 Oktober 2014 - 11:06

Kees En Mariet Van Bemmel:

Hoi Wout en Suus,

Leuke reisverslagen, het gaat daardoor nog beter leven waar jullie uithangen!
    Prachtig en interessant.
    Gisteren waren we op de bruiloft van Rogon en Dimphy, mooi feest en gelukkig goed weer.

Fijn weekend en geniet volop daar!
    Liefs uit Gilze
    Mariet&Kees

• 11 Oktober 2014 - 21:51

Jet En Appie:

Jullie hebben gelukkig goed weer, hier is het waardeloos. Vandaag in De Efteling alleen maar regen en regen. Zijn maar een uurtje geweest. Jammer van Katy Perry, misschien komt ze wel een keertje naar Nederland? Maar te hopen dat de fans de komende nacht rustig zijn, oordopjes? Tot het volgende bericht en veel plezier. Oranje was overigens ook slecht! En Kuijt heeft bedankt.