Dag 10: New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Dag 10: New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Dag 10: New York

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

15 Oktober 2014 | Verenigde Staten, New York

We zijn weer thuis. Heerlijk om weer in New York te zijn. Vandaag een reisdag gehad. Met het vliegtuig vanuit New Orleans naar New York. Hotel op Times Square is weer super. Wordt wel veel gebouwd en verbouwd buiten. Weer is ineens eensluidend minder dan onze afgelopen dagen. Slecht 20 graden en regen. Wel even wennen. Morgen weer vroeg de wekker. Om 10.00 uur mogen we de boot naar Liberty Island nemen om vervolgens de 354 treden naar de kroon te gaan beklimmen. Ik denk dat ik zwaar buiten adem boven kom, of ik alle treden ga na tellen? Denk dat ik na 100 treden zo kapot ben dat ik de tel kwijt raak.
We gaan het zien.
Morgen zal ik jullie vertellen hoe het was.
Groetjes Wout en Suus

  • 16 Oktober 2014 - 06:46

    Sunita:

    Heerlijk NY. Suc6 met de trap. Geniet wel van het uitzicht. Wacht af hoe je boven bent gekomen. Groetjes aan Wouter

  • 16 Oktober 2014 - 06:59

    Femke:

    Gaat je gewoon lukken na ons oefenen in de parkeergarage Delft ;-) succes!! Ook voor Wout! Xx

  • 16 Oktober 2014 - 19:49

    Appie En Jet:

    Ik ga het misschien halen? Onzin, je gaat het gewoon halen. Ik heb op mijn weg naar Santiago veel, heel veel, trappen beklommen. Heuvel op, heuvel af, berg op, berg af. Jullie gaan het gewoon halen.
    Het doel is niet belangrijk ( de top halen), maar de weg er naar toe. Geniet van iedere tree en ga pas bij de laatste tree aftellen. Loop op je gemak, reguleer je ademhaling en geniet. Geniet van alle momenten en bedenk dat er miljoenen mensen zijn die niet naar NYC kunnen gaan en ook niet dat mooie vrijheidsbeeld kunnen beklimmen. Succes en jullie kunnen het. Veel plezier in the city that never sleeps. Houdoe. Laatste nieuws: de nieuwe attractie in De Efteling gaat BARON 1898 heten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter & Susanne

Actief sinds 16 Juni 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 19097

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2014 - 19 Oktober 2014

Texas, New Orleans and NY

19 Augustus 2012 - 02 September 2012

Canada

11 Oktober 2010 - 25 Oktober 2010

Amerika 2010

11 Oktober 2009 - 25 Oktober 2009

Amerika 2009

31 Augustus 2008 - 18 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: