Dag 1, Dallas - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu Dag 1, Dallas - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Wouter & Susanne - WaarBenJij.nu

Dag 1, Dallas

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Wouter & Susanne

06 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Dallas

In de herkansing. Hopelijk nu wel het complete verhaal.
Hallo Allemaal,
Fijn te lezen dat jullie er weer van genieten om onze verhalen te lezen. Heb er lang over getwijfeld, maar door de vele verzoeken kon ik niet anders. ;-)
Maandag 06 okt.
Na het ontbijt wilden wij graag naar het Sixth Floor museum gaan. Dit is het gebouw waaruit JFK dood geschoten is. Helaas gaat dit op maandag pas om 12.00 uur open. We waren al vroeg aan het ontbijt en hadden geen zin om lang te wachten. Change of plans. We zijn naar een outlet Mall gegaan in de plaats Allen. Flinke inkopen gedaan, veel golfkleding. Je bent er zo een halve dag kwijt en dan gaan wij niet eens elke winkel in. De Amerikaan pakt z'n auto en rijdt naar de volgende winkel.
Na de middag zijn we naar Fort Worth gereden, Stockyard. Dit is een leuk klein plaatsje in Western Style. Om 16.00 uur komen ze met de longhorns (koe met lange hoorn) door de straat lopen.
Deze hoorns kunnen wel 2 meter lang worden. In de winkeltjes vind je veel cowboy spullen. Laarzen, hoeden, zwepen en halsters.
Om 19.00 uur hadden we gereserveerd in Five Sixty een restaurant op 171 meter in de Reunion Tower. Het restaurant draait rond ( net de Euromast). Leuk om net voor zonsondergang plaats te nemen en Dallas te zien oplichten met lampjes.
Leuke ervaring.
We gaan ons nu opmaken voor dag 2.
Vandaag poging 2 JFK en vanavond naar de State fair.
Tot later, liefs Wout en Suus

• 07 Oktober 2014 - 21:03

Femke:

Ja! Gelukt! Klinkt weer goed allemaal! Kus

• 07 Oktober 2014 - 21:48

Leetje:

he Suus en wout,

Leuk deze verhalen. Mag ik ook in de mailing list???

• 07 Oktober 2014 - 23:04

Inge:

Leuk om op de hoogte te blijven, alleen jammer dat we er reclame bij krijgen voor de nieuwe Passat ;-)